Algemene voorwaarden


Artikel 1 – CelindaDesigns
1.1.

Algemene Voorwaarden CelindaDesigns
Goede algemene voorwaarden zijn belangrijk voor webwinkelier en klant. Hier kunt u onze
Algemene Voorwaarden Webwinkel nalezen. Niet alleen de overheid creëert regels om de
veiligheid van uw aankoop te waarborgen. Ook wij als webwinkelier stellen u graag op de hoogte
van onze voorwaarden. Door het akkoord gaan met de Algemene Voorwaarden Webwinkel, is er
een overeenkomst tussen ons en u als klant tot stand gekomen. Maar voordat u akkoord gaat met
onze Algemene Voorwaarden, verzoeken wij u vriendelijk de voorwaarden aandachtig door te
nemen en kennis te nemen van onze werkwijze. Dit kan vervelende situaties voorkomen! Indien
u vragen heeft over onze voorwaarden, dan kunt u uiteraard contact met ons opnemen.
Artikel 1 – Webshop
1.1.
CelindaDesigns is ingeschreven bij de Kamer van Koophandel en draagt haar wettelijke bijdrage af
aan de Belastingdienst. Op onze website kunt u ons KvK nummer en BTW nummer vinden. Tevens
vindt u daar ook onze contactgegevens.
1.2.
Onze webshop is voorzien van een SLL-Certificaat. Dat betekent dat we aan alle wettelijke eisen
voldoen met betrekking tot de beveiliging van uw persoonsgegevens en betaalgegevens. Wij
streven naar een voortdurende verbetering van de beveiliging van uw gegevens. Bij misbruik
door hackers zullen wij aangifte doen bij de politie.
1.3.
Wij verstrekken uw persoonsgegevens nooit aan derden. Indien wij uw persoonsgegevens aan
derden verstrekken, zullen wij altijd vooraf toestemming aan u vragen.
1.4.
Sinds 5 juni 2012 is onze webshop verplicht om vooraf toestemming aan u te vragen betreffende
cookies. U leest hier meer over in onze Cookie Policy.
1.5.
Wij zijn verplicht om bij mogelijke verdenking van misbruik of fraude, aangifte te doen bij de
politie.
1.6.
De webshop heeft een beroepsaansprakelijkheidsverzekering afgesloten, om zich in te dekken
tegen eventueel onterechte aansprakelijkheid die er wordt geclaimd door een klant.
1.7.
Wij streven ernaar om u te allen tijde van een uitstekende service te voorzien. Wanneer u
twijfels heeft over de aankoop van een product, staan onze medewerkers u graag te woord.
1.8.
U kunt zich inschrijven voor onze nieuwsbrief. U wordt dan elke twee weken op de hoogte
gehouden van onze aanbiedingen.
Artikel 2 – Bedenktijd
2.1.
Wij doen niet aan retourneren.
2.2.
Producten kunnen niet geretourneerd worden.
Artikel 3 – De overeenkomst
3.1.
De overeenkomst tussen de webwinkel en klant is definitief wanneer de klant heeft aangegeven
akkoord te zijn gegaan met de algemene voorwaarden en hij de webwinkel heeft gemachtigd het
geld van zijn rekening af te schrijven, wanneer de klant een betaling heeft voldaan via iDEAL of
Paypal, of wanneer een factuur achteraf verzonden is aan de klant. Nadat de bedenktermijn van
14 dagen is verstreken en de betaling is ontvangen door de webwinkel, is de klant eigenaar
geworden van het betreffende product.
3.2.
De overeenkomst is elektronisch tot stand gekomen, door middel van het invullen van de
benodigde velden en het akkoord gaan met de algemene voorwaarden.
3.3.
U bent als klant verplicht uw betalingsverplichting aan de webwinkel na te komen. Indien u niet
binnen de gestelde termijn betaalt, ontvangt u van ons een herinnering. Heeft u na 14 dagen
nog steeds niet betaald, dan worden er kosten in rekening gebracht. Mocht u na verschillende
aanmaningen de verschuldigde vordering nog steeds niet voldaan hebben, dan zullen wij de
incasso uit handen geven aan een incassobureau.
3.4.
Nadat u tot aankoop bent over gegaan, ontvangt u van ons een schriftelijke bevestiging per email van uw aankoop. Daarin staat het product dat u hebt gekocht, wat het u kost en waar u
met eventuele klachten en opmerkingen terecht kunt.
3.5.
Wij zijn aan u verplicht het product of artikel binnen 30 dagen aan u te leveren. Mocht door
onvoorziene omstandigheden het artikel niet binnen deze periode leverbaar zijn, dan zullen wij
u daarvan schriftelijk op de hoogte brengen. Na het verstrijken van deze 30 dagen krijgt u van
ons het eventueel al betaalde aankoopbedrag terug. Dit kan nooit meer zijn dan 50 procent van
het totale aankoopbedrag. Heeft u echter van tevoren aangegeven dat een vervangend artikel
ook een optie is, dan zullen wij u een vervangend product of artikel leveren, dat zoveel mogelijk
aan uw wensen voldoet. Uiteraard kunt u van tevoren aangeven dat u dat niet wilt.
3.6.
De levering van producten in het buitenland kan langer duren dan een levering in Nederland. De
kosten die voor een verzending naar een adres in het buitenland in rekening worden gebracht,
zijn voor u zichtbaar wanneer u tot de aankoop van het product overgaat.
Artikel 4 – De prijs
4.1.
De prijzen die op onze webshop staan vermeld, zijn altijd inclusief BTW. De kosten die betaald
moeten worden voor het verzenden van het product, worden zichtbaar wanneer u het product
heeft toegevoegd aan uw winkelwagen.
4.2.
Wanneer u ons machtigt om automatisch een bedrag van uw rekeningnummer af te schrijven,
bent u verplicht ons een juist rekeningnummer door te geven. Misbruik of fraude wordt bestraft
en gemeld bij de instanties die daarvan op de hoogte moeten zijn. Daarnaast wordt er aangifte
gedaan bij de politie.
4.3.
De prijs die bij het product op de website wordt vermeld, kan niet wijzigen tijdens uw aankoop.
U betaalt het bedrag dat zichtbaar is bij het product en wat tevens aan u bevestigd wordt,
indien u elektronisch akkoord gaat met de aankoop. Daarin wordt de aankoopprijs opnieuw
vermeld.
4.4.
Wanneer u een product koopt tijdens een periode waarin geen actie geldt, komt u achteraf ook
niet in aanmerking voor korting.
Artikel 5 – Klachten en garantie
5.1.
Klachten over de levering dienen in eerste instantie telefonisch aan ons gemeld te worden. Onze
medewerkers staan u graag te woord. Wij zullen dan met de desbetreffende bezorger contact
opnemen betreffende de levering van het product. Uiteraard doen onze bezorgers hun uiterste
best om het product onbeschadigd bij u thuis af te leveren.
5.2.
Klachten worden doorgaans binnen 14 dagen door ons afgehandeld. De afhandeling van een
klacht gebeurt altijd schriftelijk. Nadat een klacht is afgewikkeld, ontvangt u van ons achteraf
een enquête met betrekking tot de klachtafwikkeling. Wij verzoeken u vriendelijk deze in te
vullen en aan ons terug te sturen. Wij willen u te allen tijde van een uitstekende service
voorzien.